Smluvní (obchodní) podmínky Apartmánu Rezidence Moser
dále jen (“podmínky”) upravují vzájemný smluvní vztah, ohledně něhož uskutečňuje objednatel svoji objednávku v Apartmánu Rezidence Moser (dále jen “Apartmán”). Tyto smluvní podmínky jsou nedílnou součástí uzavřené smlouvy.
1. Vymezení základních pojmů
- Ubytovatelem se rozumí Mgr. Kateřina Vráželová, adresa: Spojařská 747, 250 67 Klecany, IČ 17279551.
- Ubytovacím prostorem či zařízením či apartmánem se rozumí byt č. 1504, 1. blok, 5. patro v Rezidenci Moser na adrese Chebská 398/17, 360 06 Karlovy Vary.
- Klientem se rozumí osoba identifikovaná dle údajů uvedených v závazné objednávce.
- Objednávkou (rezervací) se rozumí závazná objednávka pobytu v Apartmánu. Tato objednávka musí být kompletní (obsahovat jméno a příjmení klienta, email, telefon, adresu trvalého bydliště, den příjezdu a počet nocí pobytu), jinak k ní ubytovatel nepřihlíží.
2. Smluvní vztah
- Klient si potvrzením objednávky závazně objednává pobyt na dobu jím uvedenou a dle kalendáře obsazenosti k rezervaci možnou. Tato objednávka je nabídkou na uzavření smlouvy.
- Potvrzení ubytovatele o přijetí objednávky je přijetím nabídky.
- Přijetím nabídky je uzavřena smlouva o ubytování dle ustanovení § 2326 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník mezi ubytovatelem a klientem opravňující klienta po sjednanou dobu využívat ubytovací prostor za cenu stanovenou dle ceníku Apartmánu platného v době uskutečnění objednávky.
3. Práva a povinnosti ubytovatele
- Ubytovatel zabezpečí klientovi služby ve sjednaném rozsahu a kvalitě.
- Ubytovatel odpovídá za technický a hygienický stav objektu.
- Ubytovatel poskytne klientovi důležité informace k pobytu.
- Ubytovatel potvrdí klientovi obdržení platby.
- Ubytovatel odstraní, v případě neprodleného oznámení vady poskytovaných služeb, tuto vadu v přiměřené době nebo klientu poskytne přiměřenou slevu z kupní ceny.
- Ubytovatel v případě vypovězení smlouvy klientem vyplatí nejpozději do 14 dnů po obdržení písemné (emailovém) výpovědi zaplacenou zálohu na pobyt, a to v plné výši nebo ve výši kladného rozdílu zaplacené zálohy a výší stornovacího poplatku, jak je stanoveno v článku 6 smluvních podmínek.
- Ubytovatel při předání ubytovacího zařízení poskytne klientu potřebnou součinnost při kontrole objektu.
4. Práva a povinnosti klienta
- Klient má právo na řádné poskytnutí smluveného ubytování tak, jak vyplývá z popisu a fotografií uvedených na webových stránkách ubytovacího zařízení.
- Klient vyplní objednávku úplně a správně dle článku 1. 4. těchto smluvních podmínek. Zjistí-li po uzavření smlouvy nesrovnalost v poskytnutých údajích, je povinen tyto nesrovnatelnosti v součinnosti s ubytovatelem odstranit.
- Klient je povinen převzít ubytovací zařízení (tzv. check-in) v den plánovaného příjezdu v čase od 16:00 do 20:00 hod., nedohodou-li se strany výslovně na jiném čase.
- Klient je povinen odevzdat ubytovací zařízení ubytovateli (tzv. check-out) za dodržení podmínek níže stanovených nejpozději do 10:00 hod. v den plánovaného odjezdu, nedohodnou-li se strany výslovně jinak.
- Klient je povinen respektovat a souhlasí s provozním řádem Apartmánu 1504 Rezidence Moser.
- Před odevzdáním ubytovacího zařízení klient uklidí a uvede prostor ubytovacího zařízení do původního stavu dle pokynů v provozním řádu. V případě, že nebude ubytovací prostor uveden do původního stavu, je ubytovatel oprávněn požadovat po klientovi doplatek spojený s náklady na úklid a uvedením ubytovacího prostoru do původního stavu (včetně oprav nábytku, apod.).
- Klient je při příjezdu a před odjezdem z Apartmánu povinen spolu s ubytovatelem či jím pověřenou osobou společně zkontrolovat, zda nedošlo k poškození či znehodnocení objektu či jeho zařízení a případné nedostatky odstranit, popř. uhradit jejich odstranění.
- V případě, že klient zjistí nedostatky ubytovacích prostor či jinou vadu poskytovaných služeb, informuje o tom neprodleně ubytovatele.
- Klient je před svým odjezdem povinen předat klíče ubytovateli nebo jím pověřené osobě, nedohodnou-li se strany jinak.
5. Ceny ubytování a jejich úhrada
- Klient zaplatí ubytovateli za poskytnuté ubytování smluvenou cenu určenou dle ceníku ubytování dostupného na https://www.apartmanrezidencemoser/#cenik .
- Cena za ubytování vč. hrazené zálohy se hradí na účet ubytovatele č. 1087382092/3030, u AirBank a.s., var. symbol: číslo objednávky zaslané potvrzovacím emailem nebo pomocí vygenerovaného linku pro platbu, či v případě předchozí domluvy, v hotovosti.
- Úhradou se rozumí okamžik připsání zálohy či ceny za ubytování na účet ubytovatele nebo – v případě předchozí domluvy – platba v hotovosti před předáním klíčů od ubytovacích prostor v den příjezdu klienta do místa ubytování.
- V případě, že je smlouva uzavřena méně jak 30 dní (včetně) před smluveným datem zahájení pobytu, je klient povinen uhradit do 5 dnů od uzavření smlouvy ve výši 100% sjednané ceny pobytu.
- V případě, že je smlouva uzavřena více jak 30 dní před smluveným datem zahájení pobytu, je klient povinen uhradit do 5 dnů od uzavření smlouvy (nejpozději však 30 dní před začátkem pobytu) zálohu na pobyt ve výši 30% sjednané ceny pobytu a zbývající částku z ceny ubytování je klient povinen uhradit nejpozději 30. den před příjezedm.
- Nesplní-li klient povinnost stanovenou v bodech tohoto článku (článek č. 5), je tím založen důvod výpovědi dle článku 6. 3.
- V případě, že z časových důvodů nebude možné vyhovět požadavkům placení výše uvedeným, bude po domluvě s ubytovatelem možné zaplatit celý pobyt v místě ubytování formou úhrady přes elektronicky vygenorovaný platební link před předánám klíčů od ubytovacích prostor v den příjezdu klienta do místa ubytování.
6. Podmínky ukončení smluvního vztahu (stornovací podmínky).
- Klient a ubytovatel jsou oprávněni smlouvu vypovědět pouze písemnou formou (postačí emailem). Smlouva je vypovězena bez výpovědní doby okamžikem doručení výpovědi.
- Ubytovatel je oprávněn vypovědět smlouvu v závažných případech, kdy by nebylo možné zajistit pobyt v důsledku na vůli ubytovatele nezávislých událostí.
- Ubytovatel je oprávněn vypovědět smlouvu neplní-li klient povinnosti stanovené těmito smluvními podmínkami.
- Klient je oprávněn vypovědět smluvní vztah kdykoliv. Pro tyto situace se klient zavazuje k úhradě částky v souladu se stornovacími podmínkami.
- Dojde-li k výpovědi smlouvy klientem v době minimálně 60 dnů před smluveným datem zahájení pobytu, není stanoven žádný stornovací poplatek.
- Dojde-li k výpovědi smlouvy ze strany klienta v období 60 dnů až 31 dní před smluveným datem zahájení pobytu, zavazuje se klient uhradit ubytovateli částku ve výši 30% z ceny pobytu.
- 30 dnů až 7 dnů před smluveným datem zahájení pobytu, zavazuje se klient uhradit ubytovateli částku ve výši 100% z ceny pobytu.
- Pokud dojde ke splnění podmínek pro vrácení prokazatelně zaplacené zálohy či celkové ceny pobytu (resp. jejich poměrné části) ubytovatel tuto částku vrátí klientovi bankovním převodem z účtu ubytovatele, var. symbol: číslo objednávky. Nebude-li to možné, poté dojde k vrácení peněz v hotovosti v místě ubytovacích prostor do 14 dnů ode dne, kdy došlo k počátku běhu lhůty pro její vrácení.
- V případě výpovědi klienta z důvodů neodvratitelných událostí (úmrtí v rodině, hospitalizace zákazníka nebo člena jeho rodiny, vážné onemocnění, živelná pohroma) se storno poplatek neúčtuje. Výše uvedené skutečnosti je klient povinen doložit písemným dokladem ubytovateli nejpozději do 5 dnů od jejich vzniku.
7. Ochrana osobních údajů
- Klient souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly ubytovatelem zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Klient má právo být informován, jaké údaje o něm ubytovatel eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.
- Ubytovatel se zavazuje osobní údaje klienta neposkytnout jiným třetím subjektům. Ubytovatel je oprávněn zasílat klientu vlastní obchodní sdělení, pokud si je klient aktivně vyžádá, a to jen do doby, než klient vůči ubytovateli projeví vůli, že chce jejich zasílání ukončit.
8. Řešení sporů
- V případě sporů ze smlouvy vzniklých se strany zavazují řešit spor mimosoudně vzájemnou dohodou.
- Nebude-li na řešení sporu shoda, jsou k projednání sporu příslušné české soudy.
- Pokud je klient spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z této smlouvy. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách: www.coi.cz
- Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s ubytovatelem vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u ubytovatele poprvé.
9. Závěrečná ustanovení
- Tyto všeobecné podmínky jsou účinné ode dne 1. 6. 2022.
- V neupravených otázkách se smlouva uzavřená mezi ubytovatelem a klientem řídí ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.